Sigér Dávid: Hallottam róla, hogy Marco Rossi is figyel

Az M4 Sport – Az Év Sportolója Gála egyik kategóriájában a közönség dönthetett a végső győztes kilétéről. Egészen pontosan az Év góljára szavazhattak, amely idén Sigér Dávid távoli találata lett. Az NSO Tv a gála után beszélgetett a Ferencváros középpályásával.

„Nagyon büszke vagyok erre a díjra, álmomban sem gondoltam volna – mondta a boldog győztes. – Nemhogy egy éve, de még akkor sem, amikor az MTK ellen megrúgtam ezt a gólt. Akkor csak boldog voltam, hogy megszereztem az első találatomat a Ferencvárosban és hozzájárultam a győzelemhez. Ám hogy ezért később ilyen nívós díjat vehetek át, álmomban sem gondoltam volna. Azon is meglepődtem, hogy beszavazták a tízbe, láttam, milyen szép gólok vannak még a listán, ezért azt gondoltam, már ez is jó eredmény. Amikor kihirdették a legjobb hármat, és láttam Bódi Ádám, illetve Loic Nego találatát, akkor kétkedve ültem a tévé előtt, hogy az enyém lesz a harmadik. Mikor megláttam a saját nevem, a párommal megöleltük egymást. És amikor a gálán kimondták, a szívem a torkomban dobogott.”
Sigér az elmúlt szezon végén még a Balmazújváros NB I-es kiesését siratta, aztán nagyot fordult vele a világ, hiszen leigazolta a Ferencváros, amelynek kezdőjében annak ellenére is kiharcolta a helyét, hogy a nyári felkészülés alatt megsérült. Feltettük neki a kérdést, nem lett volna-e több a pályafutásában, ha nem 28 évesen, hanem fiatalabb korában kerül egy NB I-es topcsapatba.
„Lehet erről az oldalról is nézni a történetemet. Ehhez viszont csak annyit fűznék hozzá, szeretném, ha ebből erőt merítenének azok a játékosok, akik hasonló korúak, nem lettek fiatalon felfedezve, de több van bennük. Dolgozzanak érte, s ha nem is választják ki őket és nem lesz szerencséjük, mint nekem, akkor is elmondhassák az élsport befejezése után, hogy mindent megtettek. Én nem gondolom magam nagyon nagy tehetségnek, a posztomból eredendően próbálok egyszerűen játszani, ugye védekező középpályásként nem rólam szólnak a hírek, mert nem én rúgom a gólokat. Olyan futballista vagyok, aki a csapatáért dolgozik, de ez kívülről sokszor nem látványos, csak aki mellettem van, vagy az edző látja, hogy ez milyen hasznos.”
A Ferencvárosban nyújtott teljesítményével már Marco Rossi figyelmét is felkeltette. Arra, hogy a magyar válogatott szövetségi kapitánya is szemmel tartja, szűkszavúan válaszolt.
„Igen, hallottam már róla. Meglátjuk, hogy ebből mi lesz.” 
www.nso.hu

Megjegyzések