Érdemkeresztet kapott Rákosi Gyula

Legendás labdarúgónk és edzőnk, Rákosi Gyula megtisztelő elismerésben részesült.

Olimpiai és Európa-bajnoki bronzérmes labdarúgónk és edzőnk, az októberben 80. életévét betöltő Rákosi Gyula különleges kitüntetést vehetett át.

A Ferencvárossal négyszeres magyar bajnok és VVK-győztes Rákosi Magyar Arany Érdemkereszt kitüntetésben részesült.

- Nagyon jól esett az elismerés, meglepődtem, amikor tudomást szereztem erről. Kaptam egy levelet a minisztériumtól, először el sem akartam hinni, hogy erről van szó, de aztán csak összejött a nagy nap. Azt kívánom, bár édesanyám és édesapám is megélte volna ezt – mondta az FTC örökös bajnoka.

A Fradival a VVK-győzelem mellett újabb döntőt és UEFA-kupa elődöntőt megjárt Rákosinak klubunk egyetlen aranylabdása is eszébe jutott az elismerés kapcsán.

- Biztos vagyok benne, hogy Albert Flórián mondaná: látod, ezt is elintéztem neked! Persze erre rögtön mondanám neki, hogy Isten intézte, illetve azok, akik rám szavaztak, legfeljebb utána jöhetsz te. Mi mindig így viccelődtünk egymással.
www.fradi.hu 

Megjegyzések