Sigér a válogatott keretben

Csapatunk középpályása érzelemdúsan beszélt a válogatott meghívóról.
Csapatunk középpályása, Sigér Dávid első alkalommal kapott meghívót a magyar válogatott keretébe. Játékosunk a hétfő esti edzés után nagy lelkesedéssel beszélt a Fradi Médiának a történtekről.

- Évekkel ezelőtt már le is mondtam erről, talán el is hagyta egy ilyen mondat a számat – mondta Sigér a fradi.hu-nak. - Ez is megerősíti azt, hogy soha ne mondd, hogy soha. Persze azóta sok minden megváltozott, főleg, hogy egy évvel ezelőtt idekerültem a Fradiba. Úgy gondoltam, hogy ha esetleg sikerül megvetnem a lábam, és jó teljesítményt nyújtanom, akkor kimondott célom lehet a válogatott meghívó. Az elmúlt időszakban tehát sokat kérdeztek erről, hogy számítok-e rá, emiatt és a kitűzött cél miatt nekem is a fejemben volt ez. De elsősorban végig a Fradi céljai voltak a szemem előtt. Összességében tehát meglepett, az első meghívóra nem számíthatsz, ezt nem várhatja el senki. Nagyon jólesett, nagy megtiszteltetésnek érzem.
Főleg azok után, hogy úgy voltam vele, hogy hiába vagyok itt a Fradiban, lehet, hogy soha nem hívnak meg, és ez már nem adatik meg nekem. Óriási szó, hogy a válogatottnál lehetek majd, és persze az lenne a legnagyszerűbb, ha játéklehetőséghez is juthatnék.
Beszélgetésünkbe közben becsatlakozott Dibusz Dénes is, aki jelezte: ő már hetekkel ezelőtt „súgott”.
- Igen, Dénes mondta az idegenbeli, zágrábi mérkőzés után, hogy most fejeltem magamnak egy meghívót - folytatta mosolyogva Sigér. - Akkor csak nevettem ezen, és azt mondtam: majd meglátjuk. Lehet, hogy ez is kellett hozzá, de annak örülök a legjobban, hogy minden bizonnyal a teljes játékom miatt szolgáltam rá erre.
Játékosunk arról is beszélt, hogyan tudta meg a nagy hírt, és kivel osztotta meg azt először.
- Tömő Attila csapatmenedzser hívott fel, azt szerette volna, ha az MLSZ-től tudom meg, hogy meghívót kaptam. De megkért, hogy délutánig még ne mondjam senkinek, maximum a feleségemnek. Ő is volt az első, akinek elmondtam. De mivel pont nem volt otthon, és személyesen akartam beszámolni neki erről, ezért csak délután 3 körül tudtam ezt megtenni. Fél 4-kor pedig már hivatalossá is vált, és jött a sok gratuláló hívás, üzenet. Mivel korán meg is érkeztem az edzésre, ezért most arra számítok, hogy „megőrült a mobilom”. De most nem ez és egyelőre nem is a válogatott foglalkoztat, hanem az EL-mérkőzésünk.
Együttesünk ugyanis csütörtökön 20.00-kor rendkívül fontos találkozón lép pályára a Groupama Arénában, ahol a 0-0-s odavágó után a litván Suduvát fogadja.
- Felhőtlenül nem tudok most örülni, mert érzem, mekkora feladat előtt állunk. Egy idézőjeles „utolsó lépés” következhet, hiszen ezzel bejuthatnánk a csoportkörbe.
Annyira erre vagyok fókuszálva, hogy persze „megdobott a hír”, de nem foglalkoztam vele sokat, és nem is szeretnék még a csütörtöki meccsig.
www.fradi.hu


Megjegyzések