Blazic kérlelhetetlenül őszinte volt

Miha igazi Fradista lett!
Miha Blazic sikeres napokon van túl az Európa-bajnoki selejtezőkön.
Szlovénia Európa-bajnoki selejtezőn előbb 2-0-ra legyőzte Lengyelországot, ezt a meccset Miha Blazic még a padról nézte végig, de a második mérkőzésen, Izrael ellen már védőnk is beállt csereként, a szlovénok pedig 3-2-re nyertek. Ez volt Blazic negyedik felnőttválogatott mérkőzése.

- Nagyon jó érzés, hogy mindkét meccset megnyertük, valamint az is, hogy a pályán képviselhettem a hazámat. Minden labdarúgó erre vágyik, így én is. Minden mérkőzésre úgy készültem, hogy bármikor bevethető legyek, most pedig megkaptam az esélyt, igyekeztem száz százalékot nyújtani, és úgy érzem, élni tudtam a lehetőséggel - mondta Blazic.
A szlovén válogatott ezzel a G-csoport második helyén áll, két ponttal az éllovas Lengyelország mögött és egy ponttal megelőzve Ausztriát, ez a pozíció pedig kijutást jelentene a végelszámolásnál. Védőnk azonban most már nem a válogatott feladatokra, hanem a Fradival előtte álló kihívásokra koncentrál.
- Sok mérkőzés van hátra még a selejtezőkből, ezért korai lenne még az Európa Bajnokságra gondolni és arról álmodozni. Most már csak a Paks-meccsre, valamint az Európa Ligára gondolok, elsősorban a szombati mérkőzésre, hiszen egy újabb nehéz találkozó vár ránk, és fontos, hogy begyűjtsük a három pontot. Az EL-ben nehéz csoportba kerültünk, de mi csak arra koncentrálunk, hogy száz százalékot nyújtsunk, és igyekszünk mindent megtenni azért, hogy a lehető legsikeresebbek legyünk.
Érdemes sietni, ha biztosan élőben akarja látni csapatunkat az Európa Liga csoportkörében. Részletek ITT!
(via) www.fradi.hu

Megjegyzések