Petrjak undorító kirohanása a Fradi ellen

Ezeknek? Miért? Hogy ketrecbe zárjanak? Nem-nem-nem.
Még mindig nem kaptam meg az érmemet, de azt mondom, most már tartsák meg. A jót hamar elfelejtik, a rosszra mindig emlékeznek. Tudtam, hogy csak Rebrov – akivel nem tartom a kapcsolatot – akart megtartani. És nem tudtam, ő hol lesz, azt gondoltam, hogy ő nagyon képzett edző és nem sokáig marad. Tudtam, hogy ha ő megy, nincs maradásom. Ezeknek? Miért? Hogy ketrecbe zárjanak? Nem-nem-nem. Majd én döntök.

Mindennek elhordtak. Cserkasziból származom, nem hat meg. Bajszot rajzoltak az öltözőmre, áthúzták a számomat. Rajzoljanak bármit, én nem figyelek. De a fél csapat távozott, csak engem szidnak, még mindig. Engem szidalmaznak, miközben a többi távozóval másképp bánnak. A vezérek távoztak, a kapitány távozott, egy másik csatár, a gólkirály Lanzafame, Gorriaran. Ők nem árulók, csak én. Minden mocskot rám öntenek.
– Ivan Petrjak
www,ulloi129.hu

Megjegyzések