Vignjevic hatalmas tisztelettel beszélt a Fradiról

Respect! Sok sikert Nebojsa!
(...) a Fradit és a vezetőit azonban mindig is tiszteltem, a legnagyobb ellenfélként tekintettem rájuk. Nagy Fradi nélkül nincs nagy Újpest és ez fordítva is igaz. Szerettem borsot törni az orruk alá, de mindig is elismertem az ott zajló munkát. Az pedig jól esett, amikor például Kubatov Gábor dicsérően beszélt rólam és nem csak edzőként, de emberként is megadták nekem a tiszteletet. (...)

A legkeményebb ellenfél azért a Gera Zoltán és Hajnal Tamás-féle Ferencváros volt, ott nehéz volt bármit is kitalálni ellenük. Rebrovval nem annyira a “szép játék” dominál, sokkal eredménycentrikusabb a futball, ez pedig Európában is sikerre vezethet – ilyen volt egyébként a Marko Nikolic vezette Vidi is. 
Részlet csakfoci.hu interjújából.


Megjegyzések