Új francia légiósunk meglepő dolgot árult el

Máris üzent a Fradistáknak!
Laidouni: A szurkolótábortól már most libabőrös vagyok
Új igazolásunk egy francia mondással a Fradi szurkolóinak is üzent.
Péntek délután klubunk bejelentette a francia középpályás, Aïssa Laïdouni leigazolását. A 23 esztendős futballista türelmetlenül várja, hogy megmutathassa képességeit a fradistáknak.
- Nagyon örülök, hogy egy ilyen nagy csapathoz kerültem, alig várom, hogy tétmeccsen segíthessem az együttest. Remélem, nagyon sikeresek leszünk együtt. Utánaolvastam a klubnak, mielőtt idekerültem, de azt magamtól is tudtam, hogy az előző szezonban mennyire jól szerepelt a Fradi az Európa Liga csoportkörében. Sergei Rebrovval személyesen még nem beszéltem, de telefonon már tudtunk pár szót váltani.

Érdemes megemlíteni, hogy Laïdouni külön kérte, hadd üzenjen pár szót a Fradi szurkolóinak.
- Sok videót láttam már a fradistákról, és lenyűgöző szurkolótábora van a klubnak, már most libabőrös vagyok tőlük.
Franciaországban úgy mondják: alig várom, hogy „bevizezzem a mezt”. Azaz, hogy olyan keményen játsszak, hogy a mezem átázzon az izzadtságtól. Ilyenkor ugyanis azt érzi az ember, hogy megdolgozott a szurkolók szeretetéért.
 

Megjegyzések