Franck Bolit nagy boldogság érte!

„Nem lepett meg, milyen elképesztő hangulat volt”

Elefántcsontparti támadónk meglőtte első, majd második bajnoki gólját is a Paks elleni mérkőzésen.

Magyar bajnok férfi labdarúgócsapatunk nagyszerű teljesítményt nyújtva, Tokmac Nguen mesterhármasával és Franck Boli duplájával magabiztos, 5-0-s győzelmet aratott a Paks elleni hazai bajnokin. Elefántcsontparti támadónk a mérkőzés után előbb a szurkolókat méltatta, majd beszélt az első és második találatáról is.

- Nagyszerű meccset játszottunk, elképesztő hangulatot teremtettek a szurkolóink, de ez egyáltalán nem lepett meg – kezdte Franck Boli. - Ha itt vannak a drukkerek, akkor az első perctől kezdve az utolsóig motiválnak minket. A találkozó előtt azt mondtam, hogy szeretném meglőni az első gólomat, ezzel is segítve a csapatot. Szerencsére nem csak egy, hanem két gólt is szereztem. Nagyon boldog vagyok, hogy gólokkal tudtam hozzájárulni ehhez a remek győzelemhez, de támadó vagyok, ez a dolgom.

Duplázó klassziszunk nem mehetett el szó nélkül a szerdai, Dinamo Zagreb elleni harmadik BL-selejtező mellett sem.


 

- Örülünk ennek a győzelemnek, de a helyén kell kezelni. Ma este van okunk mosolyogni, hiszen 5-0-ra tudtunk nyerni, de holnap már egy új nap kezdődik. Felkelünk, edzünk, és minden idegszálunkkal a Dinamo elleni találkozóra koncentrálunk. Ahogy mondtam, a szurkolók hatalmas erőt adtak ezen a meccsen, szeretnénk ezt egy győzelemmel és egy európai kupaszerepléssel meghálálni nekik. Ezzel a lendülettel, ezzel a mentalitással kell játszanunk a Dinamo ellen is, akkor nem lehet gond.

www.fradi.hu

 

Megjegyzések