Rebrov nem finomkodott: kemény véleményt mondott

A Mester nem ismer tréfát!

"Komolyan ki kell elemezni a meccset” 

Labdarúgócsapatunk Franck Boli, Myrto Uzuni és Ihor Haratin találatának köszönhetően 3-3-as döntetlent játszott a Molde otthonában, a Bajnokok Ligája playoff körének első mérkőzésén. Sergei Rebrov vezetőedzőtől először azt kérdezték, mennyire bosszús, hogy csapata a második félidőben három gólt is kapott.


 

- A Molde hazai pályán játszott, próbált intenzívebben játszani annál, ahogyan a Qarabag ellen tette az előző fordulóban. Mi erre is készültünk, de persze nem könnyű minden tervünket végre is hajtani. Főként azután, miután kapsz egy gólt, és az ellenfél ezzel komoly önbizalmat kap. Komolyan ki kell elemeznünk ezt a meccset, és felkészülnünk a visszavágóra, Budapesten biztos vagyok benne, hogy másmilyen találkozót játszunk majd. Nagyon komolyan kell vennünk a hazai találkozót.

Azt is megkérdezték ukrán mesterünktől, hogy látta a két VAR-os szituációt?

- Én nem a tv mellett ültem, nem láttam mi történt az első és a második szituációnál. Mivel van VAR, úgy gondolom, jó döntés született. Onnan, ahol én álltam, nem látszott rendesen, mi történt.

www.fradi.hu

 

Megjegyzések