Myrto Uzuni: Izgalmas időszak van mögöttem

Albán szélsőnk a bajnoki címről is beszélt! Kemény srác!

– A nyáron érkezett Magyarországra. Elégedett az első fél évvel?
– Nincs okom panaszra. Gyorsan beilleszkedtem, megérkezésemet követően nem sokkal már tétmérkőzésen is bemutatkoztam. Izgalmas időszak van mögöttem, de éppen azért fogadtam el a Ferencváros ajánlatát, mert ilyen sikerekről álmodtam – mondta Myrto Uzuni, a Ferencváros szélsője.

– A csapat fölényesen vezeti a tabellát. Ennyivel jobb volt mindenkinél?
– A pontok ezt mutatják. Magabiztosak voltunk egész ősszel, ez különösen annak fényében nagy tett, hogy a nemzetközi színtéren is helytálltunk. A Bajnokok Ligája-találkozók előtt és után sem hullajtottunk pontokat a bajnokságban, ennek legalább annyira kell örülni, mint a csoportkörbe jutásnak.


 

– Elégedett az őszi teljesítményével?
– Két gólt szereztem, de tudok ennél sokkal többet is egy szezonban. Összességében jól teljesítettem, a kapu előtt sem voltam önző, gólpasszokkal segítettem a csapatot. Szezon közben ki kellett hagynom néhány hetet, azt követően még inkább labdaéhesen tértem vissza a pályára.

– Bajnok lesz a Ferencváros?
– Mást el sem tudok képzelni! A bajnoki cím mellett a kupasorozatban is az élen akarunk végezni. A magam részéről csak akkor leszek elégedett, ha mindkét sorozatban aranyérmesek leszünk.

www.nso.hu

Megjegyzések