Uzuni megdöbbentő véleménye Rebrovról!

 Myrto őszintén beszélt!

Rebrov a legjobb edző, akivel valaha együtt dolgoztam

A Ferencváros labdarúgócsapatának albán szélsője, Myrto Uzuni sohasem veszne össze egyetlen csapattársával sem, Szergej Rebrovval pedig egy hullámhosszon van – nyilatkozta a Nemzeti Sportnak. 

Myrto Uzuni szerdán a Budafok elleni 3-0-ra megnyert bajnoki mérkőzésen tizenegyesből talált be a kapuba.

– Mostanában Ihor Haratin volt a tizenegyeslövő, miért ön végezte el a büntetőt?
– Odaléptem Ihorhoz, és megkérdeztem, rúghatom-e. Látta rajtam, hogy elszánt vagyok, csak annyit mondott, ha elég magabiztos vagy, persze, rúgjad! Nálunk szó sem lehet arról, hogy egymással veszekedjünk. Családtagként tekintek a csapattársaimra, az öltöző a második otthonon, márpedig mifelénk az a szokás, hogy a családtagjainkat sohasem bántjuk meg. A gól családban marad!


 

– A második tizenegyest Haratin rúgta: visszaadta a szívességet?
– Mindig az rúgja a büntetőt, akinek nagyobb szüksége van a találatra, és aki kellően magabiztos. A felkészülés alatt is volt hasonló eset, az Észtország elleni felkészülési találkozón Ihor lépett oda hozzám, hogy rúghatja-e ő a tizenegyest, sajnos azon a találkozón kihagyta. Örömteli, hogy az önbizalma megmaradt, és a Budafok ellen magabiztosan értékesítette.

– A hétvégén a Kisvárdát fogadják, amely szerdán éppen a fehérváriakat tréfálta meg.
– Azóta már megnéztem felvételről azt a találkozót is. Követem a bajnokságot, szinte az összes meccset elemzem is, tisztában vagyok vele, a Kisvárda masszív, erős csapat. Nem lesz könnyű legyőzni, de a Ferencvárosnak minden mérkőzésen ugyanaz a célja, győzni.

– Igaz, hogy Rebrovval nagyon egy hullámhosszon vannak?
– A legjobb edző, akivel valaha együtt dolgoztam. Hasonló a mentalitásunk, sohasem vagyunk elégedettek. Ahogy ő, én is mindig többet akarok. A lehető legjobb döntést hoztam, amikor a nyáron a Ferencvároshoz igazoltam, mindenki és minden nagyon profi. Ráadásul Budapest gyönyörű város, nekem az is fontos, hogy a hétköznapjaimon is jól érezzem magam a bőrömben.

A teljes interjú itt olvasható el.

Az NB I 18. fordulójának programja:

szombat:
MTK–Puskás Akadémia FC 12.30
Mezőkövesd–Újpest FC 14.45 (tv: M4 Sport)
Ferencváros–Kisvárda 17.00 (tv: M4 Sport)
Fehérvár–Honvéd 19.30 (tv: M4 Sport)

vasárnap:
ZTE–Paks 14.10 (tv: M4 Sport+)
Diósgyőr–Budafok 16.15

 

 

 

Megjegyzések