Szergej Rebrov soha többé nem beszél a Fradinál töltött évekről

A Népligetbe biztosan nem megyek ki...

A hét végére pont került Szergej Rebrov és a Fradi kapcsolatának a végére. A már-már szappanoperába hajló történet végül úgy zárult, hogy az ukrán vezetőedző pénteken aláírta a megállapodást a jövő nyárig szóló szerződésének a felbontásáról, majd a Ferencváros bejelentette az új vezetőedzőt, az osztrák Peter Strögert. Szergej Rebrov ezután még interjút adott a Nemzeti Sportnak Az elmúlt két hetet senkinek sem kívánom… címmel.

– Alig tudtam aludni, folyamatosan járt az agyam – elevenítette fel a közelmúltat. – Hiába voltunk a családdal Törökországban, nem tudtam megfelelően a kisfiaimra koncentrálni. Pénteken kora délután végül aláírtuk a szerződés felbontásáról szóló papírokat, ám meglepve láttam a különböző újságokban, miszerint én távoztam a Ferencvárostól. Nem! Ez nem így volt! Miután az év elején néhány dologban nem értettünk egyet az átigazolási politikában, leültünk Kubatov Gáborral, úgy éreztem, két bajnoki címmel, Európa-liga szerepléssel, Bajnokok Ligája-csoportkörrel annyi tiszteletet megérdemlek, hogy kikérjék a véleményem, mielőtt új futballistát igazolnának. Az elnök úr biztosított róla, többé senkit nem igazolnak anélkül, hogy arra én is rábólintanék. Ehhez képest nem sokkal később újabb olyan futballista toppant be az öltözőbe, akit akkor láttam először…


 

Az ukrán szakember nem árulta el, hogy kire gondol, de azt leszögezte, hogy nem más ajánlat vagy a munka megunása miatt üzente meg ezután az ügynökén, Varga Sándoron keresztül, hogy ilyen körülmények között nem szeretne tovább dolgozni.

– Egyszerűen a jelét szerettem volna adni annak, nem tetszik, hogy nélkülem igazol a klub futballistákat. A sor végén mégis csak nekem kell összeállítanom a kezdőcsapatot. Kubatov Gábort a mai napig rendkívül tisztelem, az elmúlt hetekben ő sem volt könnyű helyzetben. Végül döntenie kellett. Egyvalaki volt a klubnál, aki nem jött ki velem.

Az újságíró az interjúban rákérdezett, hogy ki ez a vezető, ám Szergej Rebrov ezúttal sem mondott nevet, csupán annyit árult el, hogy egy olyan vezetőről van szó, akiről a közös munka kezdetétől érezte, nem rokonszenvezik vele. Szóba került a pénz is, amiről azt mondta, az nem lehetett volna akadálya a szerződése kitöltésének.

– A fizetésem alacsony volt, magas bónuszokat akkor kaptam, ha az európai futballporondon is sikeresek vagyunk. Előbb az Európa-liga-, majd a Bajnokok Ligája-csoportkörbe jutottunk be, megdolgoztam a sikerekért, a pénzért. Sosem kértem a klubot arra, hogy emeljék meg az alapfizetésemet.

Szergej Rebrov cáfolta azt a hírt is, hogy egyik legjobb barátja, Andrij Sevcsenko helyére pályázna, de természetesen egyszer szívesen lenne ukrán szövetségi kapitány, az viszont igaz, hogy a tavasszal felmondta az albérletét, de csak azért, mert másikra vágyott a családja, amely továbbra is Budapesten tervezte a jövőjét. Arról pedig, hogy visszajön-e még a magyar fővárosba, ezt mondta:

– A Népligetbe biztosan nem megyek ki. Elkezdődött a felkészülés, alighanem ott van már az új vezetőedző, hogy venné ki magát, ha egyszer csak betoppannék?! Nem maradt más lehetőségem, itt szeretném megköszönni a futballistáknak és a klubnál dolgozók kilencvenkilenc százalékának a közös munkát. A sikereket együtt értük el. Egyedül semmire sem mentem volna.

Az ukrán edző az interjúban beszélt még az NB I-ről, az AEK Athén ajánlatáról, a jövőjéről, és arról is, hogy beszél-e még valaha a Ferencvárosnál eltöltött két évéről. A teljes interjút ide kattintva olvashatja el. Lapunk értesülését arról, hogy Szergej Rebrov hol folytatja a pályafutását, itt találja.

www.magyarnemzet.hu

Megjegyzések