Tokmac Nguen januárban távozna a Ferencvárostól

 Tökitől elbúcsúzunk?

A Ferencváros norvég támadója, Tokmac Nguen a vg.no-nak adott interjúban arról beszél, az őszi BL-szereplés után kipróbálna valami újat, vagyis annak ellenére, hogy nagyon jól érzi magát a klubban, továbblépne. 

„Tokmac Nguen megdöbbent azon, milyen magas az ára – hogyan lehetséges ez?” Ezzel a címmel közöl interjút a vg.no a Ferencváros 27 éves, norvég támadójáról.

Tokmac Nguen a téli szabadságára tért haza Norvégiába, ez alkalomból adott interjút a vezető norvég lapnak. Az őszi Bajnokok Ligája-szereplést, melynek során Lionel Messi és Cristiano Ronaldo ellen is játszhatott, valamint gólt lőtt a Dinamo Kijevnek, kis kalandként jellemezte. Ugyanakkor arról is beszélt, hogy a sikeres ősz, illetve a Ferencvárossal nyert két bajnoki cím, a tavalyi Európa-liga- és az idei BL-csoportkör után januárban távozna.


 

– Nagyon jól boldogulok a klubnál, és akár tíz évig is szívesen maradnék. Szeretem a szurkolókat, akik végig támogattak, de úgy érzem, itt az ideje a következő lépésnek. Itt az ideje kipróbálni valami újat – fogalmazott Tokmac Nguen, aki 2019 telén érkezett a Ferencvárosba, azóta 84 tétmeccsen 27 gólt és 14 gólpasszt jegyzett a zöld-fehéreknél.

A lap szerint a lehetséges átigazolásnak egy akadálya lehet, az, hogy Nguen szerint túl magas árat szabott meg érte az FTC, a játékos a pontos összeget nem árulta el, de a vg.no hozzáteszi, jóval magasabb összegről van szó, mint amit a Transfermarkt becsült értékként meghatároz nála – a piaci portál 2.5 millió euróra teszi az értékét.

– Megdöbbentem, amikor a klubtól megtudtam, mennyit kérnek értem. Hogyan lehetséges ez, amikor annak idején négymillió koronáért vettek meg? (350 ezer euró, 130 millió forint – a szerk.) Azt mondják, az eredményeim miatt. Mit tehetek? Nem emelhetik meg ennyire az áramat csak azért, mert volt öt jó meccsem a BL-ben. Mi történik, ha most lesz öt rossz meccsem? Akkor lemegy az áram? Túl sok. Nem vagyok elégedett. Úgy érzem, jól végeztem a munkámat, ahhoz képest, amennyit fizettek értem, túl is teljesítettem. Kis összeget fektettek az átigazolásomba, szerintem tiszteletben kellene tartani a kívánságomat – nyilatkozta Nguen.

A teljes cikket a Nemzeti Sport honlapján olvashatják.

www.magyarnemzet.hu

 

Megjegyzések