Megszólalt a Fradi-ultrák vezetője a balos provokáció kapcsán

Ez Igen, köszönjük!

Nettó provokáció és gyalázkodás

Ma készülnek felállítani a BLM szobrot Ferencvárosban.

Ennek kapcsán, most megszólat Hamberger Ádám is a Fradi Ultrák vezére. 


 

Az alábbiakat írta:

"Mikor ma reggel megláttam erről a plakátról a képeket és mellé a mai dátumot, azt gondoltam ez csak egy áprilisi tréfa, de sajnos rá kellett döbbenjek, hogy sajnos ez ma a valóság...

Én értem, hogy elfogadás.
Értem, hogy “művészet”... DE!
Egy ilyen plakátot kihelyezni ma Magyarországon, Ferencváros szívében, egy keresztény államban, ráadásul a kereszténység legnagyobb ünnepe, a Húsvét előtt néhány nappal, az számomra teljességgel elfogadhatatlan, nettó provokáció és abszolút gyalázkodás.
Teszem fel a költői kérdést, Baranyi Krisztinának, Ferencváros polgármesterének, az elfogadásba belefér a vallásgyalázás?
Ez Magyarországon és főleg nem Ferencvárosban, nagyon nem járja!
Rettentően FELHÁBORÍT!
Tényleg az ilyen és hasonló provokatív képekkel gondolja bárki, hogy a másság elfogadásának ügyét segíti?

Szerintem nagyon nem, ellenkezőleg..."

www.vadhajtasok.hu

 

Megjegyzések